Gyakran Ismételt Kérdések
Interneten keresztül tudok vásárolni?
Igen. Oldalunkon webáruház is van. Kattintson a „ Webáruház” gombra és böngésszen termékeink közül.
Hogyan rendelhetek?
Amennyiben kiválasztotta az Önnek megfelelő bútort, akkor válassza ki a kívánt mennyiséget, színt és kattintson a „kosárba helyezés” gombra. Válassza ki a fizetési módot és kövesse az utasításokat az oldalon.
Amennyiben konyhai bútort vagy bútor garnitúrát vásárol lehetősége van több féle terméket kiválasztania ugyanabból a garnitúrából.
Találtam egy bútort ami tetszik, lehet más színben kérni?
Igen. A legtöbb bútornál több színből és anyagból is választhatunk. Amennyiben a kiválasztott bútoránál más színek és szövet típusok is elérhetőek.
Rendelhetek elemenként bútorokat?
Igen rendelhet, ahol a gyártó engedélyezi. Például konyháknál Ön kiválaszthatja milyen elemekből szeretni felépíteni.
Mikor érkezik meg a rendelésem?
A rendeléstől számított kiszállítási idő, termékenként változó lehet! A várható beérkezési idő általában 2-8 hét, de a gyártó visszaigazolása után emailben tájékoztatunk a kiszállítás időpontjáról.
Honnan fogom tudni, hogy megérkezett a rendelésem?
Vevőinket a kiszállítás előtt 1-2 nappal telefonon értesítjük, hogy a megrendelt termék mikorra várható. Azt is megadjuk minden esetben, hogy kollégáink mikor érkeznek pl: péntek délelőtt 10 és 12 óra között.
Áraink ÁFA-s árak?
Természetesen áraink tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót.
Be tudom saját magam építeni a bútort?
– Ha érez magában egy kis barkács szellemet és korábban már szerelt össze bútort, akkor ezzel se lesz semmi gondja. Minden bútorhoz jár összeszerelési útmutató.
Segítenek a konyhabútor tervezésben?
Jöjjön el bemutatótermünkbe, hozza el konyhája pontos méreteit, és segítünk a tervezésben.
Szeretném megtekinteni a termékeket élőben is. Van erre lehetőség?
Igen. Termékeinket megnézheti a kecskeméti bemutató termünkben. Címünk: 5000 Szolnok, Újszászí út. 13. Nyitvatartási idő : Találkozó csak előzetes egyeztetés alapján +36705169291
Van –e lehetőség személyes átvételre?
Igen, van! Személyes átvétel esetén a kecskeméti bemutató termünkben. Címünk: 5000 Szolnok, Újszászí út. 13. Nyitvatartási idő : Találkozó csak előzetes egyeztetés alapján +36705169291
A megrendelt áru hibásan/ törötten, hiányos alkatrészekkel érkezett, mi a teendő?
Sajnos a gondos csomagolás ellenére ritkán előfordulhat, hogy a termék megsérül a szállítás alkalmával. Amennyiben bármilyen problémád felmerült a megrendelt termékkel kapcsolatban, kérünk Téged, hogy fotókkal dokumentáld az észrevételeid, majd küldd el Nekünk az platina.butor@gmail.com oldalra. Kollégáink továbbítják a hibát a megfelelő partnerünknek és az esetleges hiányzó/ hibás alkatrészeket pótoljuk a következő beszállítás alkalmával.